вторник, 11 января 2011 г.




 2010 ailem için güzel senelerden biri olmuşdu.(arada tatsizlıklar oldu ama oralara girmiyelim) Çünki nisanda canım abim,eylülde isecanım ablam evlendi.Her ikisine cok sevindim hatda iki düyününde koşuşturmasında çok yoruldum ama en çok ablamınki tatlı geldi bana. Ama hem sevindim hemde üzüldum.
Sevindim çünku ablam onu mutlu edicek biriyle evleniyodu.Ben ve ailemde eniştemi ve ailesini çok sevdik( Maşallah).
Üzüldüm çunki ablam Türkiyeye taşındı.ve onu çoook özlüyoruz :(((((
Ocakda İnşallah belki geldi ama yine özlememek elde diyil.

Ablamin iki düyünu oldu.Yani biri Azerbaycan-Bakude  digeri ise Turkiye-İstanbulda oldu. Şimdilik Bakudeki düyünden bir kaç resim koyuyorum.





  resimler için fotorafçımıza çok ama çok teşekkur ediyoruz:) 

2 комментария:

  1. Ablana ve Abine mutluluklar diliyorum canım yazını okurken duygulandım çünkü bende ailemi başka bir şehirde bırakıp evlenip istanbula geldim özlem çekmek çok zor ama yaşadıkları yerde mutluysalar hiç üzülme umarım sende mutlu olabileceğin biriyle evlenirsin...

    ОтветитьУдалить
  2. Teşekkur ederim. Haklısın yeterki mutlu olsun.Çok Şükür mutluda şimdi. o yuzden bizde teselli olarak aynen senin gibi düşünuyoruz. Sagol Amin :))

    ОтветитьУдалить